Training Certificat in Marketing 3.0 cu
Profesorul Philip Kotler

1 iunie 2012, Bucuresti, Ateneul Roman

Philip Kotler
Criza financiara solicita noi strategii de marketing pentru a vinde bunuri catre oameni si companii cu venituri mai mici si mai putina intentie de cumparare. Promit sa transmit cea mai recenta gandire de marketing invitatilor care vor participa la seminarul meu de la Bucuresti, la inceputul lui iunie 2012.

Profesorul Philip Kotler

Inscrie-te la training

Biografie

Profesorul Philip Kotler

A fost votat drept primul Lider in Gandirea de Marketing de catre Asociatia Americana de Marketing si numit Fondatorul Managementului Marketingului Modern de catre Handbook of Management Thinking.

Philip Kotler este intaiul expert al lumii in domeniul marketing-ului strategic.

Activitatea sa recenta il plaseaza pe pozitia 11 in Top 50 cei mai mari ganditori de afaceri ai lumii.

Philip Kotler este Profesor de Marketing Internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg – una dintre cele mai bune scoli de business, din cadrul Universității din Northwestern, Evanston, Illionois.

Autor si co-autor a peste 40 carti, printre care Managementul Marketingului: Analiza, Planificare, Implementare si Control, cel mai utilizat manual de marketing in scolile de afaceri din intreaga lume, Principiile Marketingului, Marketing Strategic pentru Organizatiile Non Profit, Despre Marketing, Marketing 3.0 si peste 150 articole publicate

A oferit consultanta pentru companii precum IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck si altii in marketing strategic si planificare, marketing organizational si marketing international. A calatorit in intreaga lume pentru a consilia numeroase companii si a oferit consultanta guvernelor mai multor state cu privire la dezvoltarea si pozitionarea competentelor si resurselor companiilor nationalizate pentru a raspunde provocarilor competitiei globale.

Profesorul Kotler detine numeroase titluri printre care Marketing Educator Award, oferit de catre Asociatia Americana de Marketing (AMA) si Distinguished Educator Award din partea Academiei de Stiinte in Marketing.