Philip Kotler – training certificat adresat specialiștilor în comunicare în luna iunie 2012

București, 8 septembrie 2011 – Evenimentul va avea loc în data de 1 iunie 2012 și este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com) și V+O Communication (www.vando.ro).


Principalele subiecte pe care profesorul Kotler le va discuta cu specialiștii din România în cadrul evenimentului de la București sunt importanța marketingului în perioada post-recesiune și metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al generației G (generația dependentă de tehnologie).

Dr. Fahim Kibria, CEO al companiei Kotler Impact, a afirmat că seminarul este un eveniment care va  schimba modul în care marketing-ul va fi abordat în viitor: “Aceasta este o oportunitate unică pentru antreprenori, liderii corporaţiilor şi directorii de marketing pentru a avea o înţelegere aprofundată a ultimelor strategii de marketing de la o personalitate internaţională incontestabilă în acest domeniu”.

Kotler a dezvoltat mai multe concepte în marketing precum demarketing, megamarketing, turbomarketing şi synchromarketing. În opinia sa, marketing-ul trebuie să vadă dincolo de preţ şi să încorporeze dinamica inovaţiei, distribuirea şi promovarea sistemelor pentru a analiza, explica şi prezice impactul economic.

Mara Gojgar, Managing Partner al companiei Confident Public Relations, declară “Pentru noi este un privilegiu să îl aducem în România pe profesorul Philip Kotler, conoscut de asemenea ca “Tatăl Marketingului”, pentru acest training certificat. Mai mult, Profesorul Kotler vine într-un moment în care mediul economic post recesiune s-a reconfigurat, iar produsele şi serviciile trebuie să se ajusteze la noile cerinţe ale pieţei. Oamenii şi-au schimbat obişnuinţele de consum într-un moment în care nu numai situaţia economică, dar şi contextul tehnologic au creat opţiuni noi şi mult variate prin comparaţie cu anii anterior”.

Profesorul Philip Kotler a creat conceptul de marketing prin valori ca răspuns la criza financiară globală, pentru a asista companiile în procesul de revenire, de reconstituire și de repunere pe un trend ascendent.

Loredana Vișa, General Manager V+O Communication a declarat: „Seminarul Profesorului Kotler va fi cu siguranță evenimentul anului 2012 pentru specialiștii de marketing din România. Suntem onorați să fim parte din echipa care se ocupă de organizarea acestui eveniment, care va impacta cu siguranță felul în care specialiștii noștri văd consumatorul și marketingul, facilitând tranziția către marketingul 3.0 și în România ”.

Noul său model de marketing (Marketing 3.0), pe care îl va detalia și în cadrul evenimentului de la București, tratează clienţii nu ca simpli cumpărători ci ca fiinţe umane complexe, multidimensionale care aleg companiile şi produsele care satisfac nevoile lor mai profunde de participare, creativitate, comunitate şi de urmărire a unor idealuri.

În data de 1 iunie 2012 vor fi organizate două evenimente: “ Marketing-ul prin valori” pentru sesiunea certificată din prima parte a zilei şi “Creşterea valorii pentru acţionari” sesiunea adresată managementului de vârf, care va avea loc în după amiaza aceleiaşi zile. Astfel atât comunitatea de marketing din România cât și managementul de top vor putea afla mai multe de loa Prof. Kotler despre subiecte precum managementul noilor provocări şi oportunităţi de afaceri, găsirea de noi idei şi potenţarea puterii pe care o are brandingul.

Înscrierile pentru cele 2 evenimente vor începe în octombrie 2011 și se vor putea face prin intermediul website-ului evenimentului.

***

Despre Philip Kotler

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

Despre Confident

Confident este o agenţie full service de consultanţă în relaţii publice şi marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate şi de brand, precum şi servicii de comunicare B2B şi B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) şi are o experienţă de peste 6 ani în relaţii publice şi mass media. Înainte de a îşi deschide propria agenţie, Mara a lucrat pentru clienţi din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, construcţii şi real estate şi pentru programe cu finanţare europeană. Vă invităm să ne vizitaţi la www.confidentpr.com.

Despre V+O Communication

Înfiinţată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competenţelor cât şi a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanţe.

Printre clienții V+O Communication România se numără COSMOTE, Germanos, GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), Farmec SA Cluj Napoca,ATE Bank, La Fântâna, 1&1 Internet, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Delta Nature Resort și mulţi alţii.