PHILIP KOTLER VINE ÎN ROMÂNIA PE 1 IUNIE 2012

București, 26 Martie 2012 – Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor în marketing și comunicare din toate industriile, se va desfăşura în Bucureşti, în data de 1 Iunie 2012, la Ateneul Român.

În cadrul trainingului Marketing 3.0, Profesorul Philip Kotler va discuta despre importanța marketingului în perioada post-recesiune și metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al generației G (generația dependentă de tehnologie). Trainingul va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla despre cele mai noi tendințe în marketing-ul 3.0. Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului.
Începând cu săptămâna aceasta, organizatorii pun la dispoziția companiilor o ofertă specială la înscrierile pentru sesiunea de training certificat în Marketing 3.0, susținută de către Prof. Philip Kotler. Mai multe detalii despre ofertele de înscriere se găsesc pe www.marketing30.ro.
În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament pe 1 an de zile la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
În data de 1 iunie 2012 vor fi organizate două evenimente: “Marketing-ul prin valori” – sesiunea certificată din prima parte a zilei, inclusă în preţul biletului, urmată în după-amiaza aceleiaşi zile de “Creşterea valorii pentru acţionari” – sesiune exclusivistă adresată managementului de vârf, cu un tarif separat. Atât comunitatea de marketing din România, cât și managementul de top vor putea afla direct de la Prof. Kotler detalii despre reinventarea marketing-ului în noul context naţional, sporirea puterii companiilor printr-un branding eficient şi practicarea sustenabilităţii ca principiu de bază pentru o creştere responsabilă a afacerilor.
Partenerii evenimentului sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax (parteneri media), alături de Aerotravel, Athénée Palace Hilton, Coca Cola Hellenic şi MobilPay.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.
***
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

Despre Confident
Confident este o agenţie full service de consultanţă în relaţii publice şi marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate şi de brand, precum şi servicii de comunicare B2B şi B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) şi are o experienţă de peste 6 ani în relaţii publice şi mass media. Înainte de a îşi deschide propria agenţie, Mara a lucrat pentru clienţi din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, construcţii şi real estate şi pentru programe cu finanţare europeană. Vă invităm să ne vizitaţi la www.confidentpr.com.
Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firmă de consultanță în management, specializată în dezvoltarea organizațională înființată de către Anca Podoleanu și care are în portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fântâna, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de către Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultură organizațională, managementul schimbării, SaaS în resurse umane.
Anca are o experiență de peste 12 ani în poziții de top management în Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani în consultanță managerială, fiind câștigătoarea distincției Business Woman of the Year în anul 2010, oferită de publicația Business Woman.
Despre V+O Communication
Înfiinţată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice şi strategice agenţii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competenţelor cât şi a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanţe.
Printre clienții V+O Communication România se numără: ATE Bank România, ABN Systems, COSMOTE România, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Kraft Foods (belVita), Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), şi mulţi alţii.