Agenda Trainingului
Teme de discutie
Sesiunea 1
Gestionarea celor mai importante provocari si oportunitati in afaceri
- Managementul si marketingul in perioade de nesiguranta si turbulente
- Motive pentru care marketingul traditional devine din ce in ce mai putin eficient
- Adoptarea unei noi definitii pentru Marketing
- Re-inventarea Marketing-ului in compania ta
- De ce sunt necesare doua departamente de marketing?
- Managementul Marketingului ca motor al cresterii
- Implicarea clientilor in procesul creativ
- Marketingul pentru actionari – nu doar pentru clienti
- Aplicarea modelului Matricei Valorilor pentru determinarea pozitiei actuale in piata
- Intelegerea diferentei dintre Marketing 1.0, 2.0, 3.0
- Cum sa ii determini pe consumatori sa “iubeasca” brandul tau in raport cu competitia
Sesiunea 2
Cautarea de noi idei
- Construirea unei strategii de inovatie si sistem de control
- Exploatarea surselor majore de idei
- Utilizarea noilor metode de a ajunge la consumatori
Imbunatatirea puterii brandului
- Un brand trebuie sa fie mai mult decat un nume
- Cum sa eviti ca brand-ul tau sa devina unul de tip “balon de sapun”
- Rolul social media in definirea imaginii de brand
- Branding-ul bunurilor de larg consum
- Utilizarea jurnalismului de brand si marketing-ul primar pentru obtinerea avantajului competitv
- Masurarea eficientei de brand
Agenda
Sesiunea de Training Certificat – “Marketing-ul prin valori”, la Ateneul Roman
- 08:00 – 08:45 Inregistrare & Welcome Coffee
- 08:45 – 11:15 Sesiunea 1
- 11:15 – 11:45 Pauza de cafea
- 11:45 – 14:15 Sesiunea 2
- 14:15 – 15:00 Snack bar and Networking
Inscrie-te la training
CEO Dinner
Exclusive Power Dinner* (Sesiune speciala adresata Presedintilor, Directorilor Generali, Directorilor/VP Financiari, Directorilor/VP Marketing ai companiilor validate si sponsorilor) - Cresterea valorii pentru actionari
, la Hilton Athenee Palace
- 19:00 – 19:15 Inregistrare & Welcome Coffee
- 19:15 – 20:00 Conferinta Philip Kotler
- 20:00 – 21:00 Q&A
- 21:00 – 22:00 Cina & Networking
Ma intereseaza
Participarea se face in baza unei aplicatii validate in prealabil de catre organizator si presupune un cost separat.