Raiffeisen Bank România este partener Platinum al evenimentului Marketing 3.0

București, 11 aprilie 2012 – Raiffeisen Bank România, prin divizia dedicată de Premium Banking, este partenerul Platinum al evenimentului Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor în marketing și comunicare din toate industriile, ce se va desfăşura în Bucureşti, în data de 1 iunie 2012, la Ateneul Român.

În calitate de partener Platinum, Raiffeisen Bank România a demarat o campanie promoţională, adresată segmentului de clienţi Premium Banking, având ca premii 10 invitaţii la sesiunea acreditată “Marketing-ul prin valori”, susţinută de către Prof. Philip Kotler.
Astfel, clienţii care vor opta pentru serviciul Raiffeisen Premium Banking de la Raiffeisen Bank în perioada 2 aprilie – 20 mai 2012, vor avea şansa să câştige una dintre cele 10 invitaţii, prin intermediul cărora vor avea acces la cele 5 ore de training acreditat Marketing 3.0.

Raiffeisen Premium Banking este un serviciu special creat pentru a oferi soluţii personalizate clienţilor cu nevoi financiare complexe şi este disponibil prin achiziţionarea pachetului Premium Banking, ce cuprinde un set complet de produse, tranzacţii şi servicii, fiind oferit gratuit în primele trei luni de la prima achiziţie.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro). Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului.
Partenerii evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax (parteneri media), alături de Aerotravel, Athénée Palace Hilton, Raiffeisen Bank, Ursus, Coca Cola Hellenic şi MobilPay.
Detalii suplimentare despre serviciul Premium Banking şi despre training-ul certificat susţinut de Philip Kotler pe http://marketing30.ro/ şi http://www.raiffeisenpremium.ro/eveniment-kotler/.
***
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

Despre Confident
Confident este o agenţie full service de consultanţă în relaţii publice şi marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate şi de brand, precum şi servicii de comunicare B2B şi B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) şi are o experienţă de peste 6 ani în relaţii publice şi mass media. Înainte de a îşi deschide propria agenţie, Mara a lucrat pentru clienţi din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, construcţii şi real estate şi pentru programe cu finanţare europeană. Vă invităm să ne vizitaţi la www.confidentpr.com.

Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firmă de consultanță în management, specializată în dezvoltarea organizațională înființată de către Anca Podoleanu și care are în portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fântâna, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de către Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultură organizațională, managementul schimbării, SaaS în resurse umane.
Anca are o experiență de peste 12 ani în poziții de top management în Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani în consultanță managerială, fiind câștigătoarea distincției Business Woman of the Year în anul 2010, oferită de publicația Business Woman.

Despre V+O Communication
Înfiinţată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competenţelor cât şi a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanţe.
Printre clienții V+O Communication România se numără: ATE Bank România, ABN Systems, COSMOTE România, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Kraft Foods (belVita), Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), şi mulţi alţii.

Despre Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank România este o bancă universală de top, ce oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare de calitate superioară persoanelor fizice, IMM-urilor şi corporațiilor mari.
Raiffeisen Bank International AG (RBI), grupul care deține 99,49% din acțiunile Raiffeisen Bank S.A, are una dintre cele mai importante rețele bancare din ECE, fiind prezent în 17 piețe din regiune prin intermediul unor bănci subsidiare, companii de leasing şi alţi furnizori de servicii financiare.

Persoana de contact:
Alina Oprea – PR Account Manager V+O Communication
[email protected]
0766 579 205